27 Mart 2014 Perşembe

Titanfall’un İlk Aşamalarında Korku Öğelerine Sahip Olduğu Açıklandı

titanfall



 



 



Her ne kadar halen XBox 360 sürümüne kavuşamamış olsa da XBox One ve PC oyuncularının beğenisine sunularak milyonlar ile ifade edilen satış rakamlarına ulaşan Titanfall, geleceği konusunda çok sayıda haber ve inceleme konu olurken bir yandan da geçmişi ile kendisinden söz ettirmekte. Oyun Geliştiricileri Konferansı bünyesinde söz alan Abbie Heppe’nin açıklamaları ile birlikte konsept zamanından bu yana gelişim sürecinin detaylandırıldığı Titanfall, son haline gelmeden önce korku ve hayatta kalma modeli ile yaratılmaya başlandığını ortaya koydu. An itibarı ile tamamı ile çok oyunculu model üzerine kurulan takım tabanlı nişancı oyunu yapısında olsa da, ilk zamanlarda uzayın derinliklerinde geçen korku, aksiyon ve hayatta kalma oyunu olarak hazırlanan Titanfall’un ne zamandan itibaren tarz değiştirerek günümüzdeki haline geldiği ise bilinmiyor. Bilinen tek şey, oyunun kısa süre sonra yayınlanmaya başlanacak indirilebilir içerikleri içerisinde eski konseptinden eklemelere sahip olarak, kişilere farklı bir deneyim yaşatmayı da başarabileceği yönünde vurgulanıyor.



 



 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder