14 Ocak 2015 Çarşamba

Güldüren Polis Telsiz Kayıtları


  • 3370-Merkez, araç şu an Cumhuriyet Caddesi’nden sağa döndü


Merkez: Anlaşıldı efendim, bütün ekipler sağa dönün.



  • 4562-Merkez


Merkez dinliyor.


(Heyecanlı bir ses) Anlaşıldı merkez, Mimarsinan kavşağında iki özel oto birbirine girmiş.


Anlaşıldı, yaralı mevcut mu?


Bilmiyorum merkez ama iki araç da hıldır hış olmuş.



  • 4512 Merkez, alet kontrol.


Merkez-4512 dördüncü kanala geçin.


4512 (Dördüncü kanala geçtikten sonra) dinliyorum merkez.


Merkez konuşuyor, elinizdeki alet değil cihaz.


Aletin cihaz olduğu anlaşıldı merkez.



  • Merkez konuşuyor, at arabasıyla (X) mevkiinde hırsızlık yapıldığına dair duyum alıyoruz, ekiplerimizin bilgisine.


4661-Merkez, biz malum yere yakınız, at arabasının rengi belli mi?


At arabasının rengi mi olur, tahta rengi!



  • Kurban bayramı arefesinde bir ilimizde büyükbaş hayvan kaybolur.


4536-Merkez Vatandaşın beyanına göre orta kilolu, kara renkli, boynuzlu bir tosun kaybolmuş.


Merkez anlaşıldı, istasyonlar not alın, 10 dakika önce il merkezinde kaybolan tosun eşgali veriyorum.



  • Merkez-4510


Dinliyorum merkez.


(X) sokak, (X) numara önünde malum şahıslar arasında kavga ihbarı alıyoruz, uygun gördüğünüz bir ekibi sevk edebilir miyiz?


Merkez anlaşıldı, bir ekip yetmez, ekiplerin alayı olay yerine intikal etsin.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder