15 Mart 2015 Pazar

Güncel League of Legends Şampiyon ve Kostüm İndirimi

10 Mart LoL Şampiyon ve Kostüm İndirimi



League of Legends tutkunlarının büyük bir mutluluk içerisinde güncellenerek yenilenmesini bekledikleri League of Legends güncel kostüm ve şampiyon indirimi oyuncularla buluşmaya hazır. League of Legends tutkunlarına indirimli olarak kostüm ve şampiyon alışverişinde bulunmaları fırsatını tanıyan kostüm ve şampiyon indirimi etkinliği çerçevesinde her hafta birbirinden güzel tam 3 kostüm ile 3 şampiyon %50 RP indirimi ile LoL oyuncularının beğenisine sunuluyor. Güncel kostüm ve şampiyon indirimleri kapsamında kostüm olarak Çılgın Lulu, Aynasız Caitlyn, Sakura Karma; şampiyon olarak da Quinn, Renekton, Xin Zhao %50 RP indirim oranında LOL oyuncuları ile buluşmayı bekliyor. League of Legends kostüm ve şampiyon alışverişlerinizde kullanabileceğiniz LoL Riot Pin ihtiyacınızı Türkiye’nin en büyük oyun alışveriş sitesi DurmaPlay’den istediğiniz oranda ve anında karşılayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder