17 Mart 2015 Salı

LoL Güncel Şampiyon ve Kostüm İndiriminin Detayları

13 Mart LoL Şampiyon ve Kostüm İndirimi



League of Legends fanlarının büyük bir tutku içerisinde güncellenmesini bekledikleri League of Legends güncel şampiyon ve kostüm indirimi ekseninde birbirinden güzel şampiyonlar ve kostümler League of Legends oyuncularının arşivlerine girmeye hazırlanıyorlar. League of Legends fanlarına indirimli olarak kostüm ve şampiyon alışverişinde bulunmaları fırsatını tanıyan kostüm ve şampiyon indirimi kapsamında her 4 günde bir birbirinden güzel tam 3 LoL kostümü ile 3 LoL şampiyonunu %50 Riot Pin indirimi ile 13 Mart Cuma gününden 16 Mart Pazartesi gününe kadar LoL oyuncularına sunuluyor. Güncel kostüm ve şampiyon indirimleri kapsamında kostüm olarak Biyozırhlı Darius, Geceyarısı Ahri, İnsafsız Pantheon; şampiyon olarak da Heimerdinger, Fiora, Lee Sin %50 RP indirim oranında LOL oyuncuları ile buluşmayı bekliyor. League of Legends kapsamında her türlü alışverişlerinizde rahatlıkla harcayabileceğiniz LoL Riot Pin ihtiyacınızı Türkiye’nin en büyük oyun alışveriş sitesi DurmaPlay’den istediğiniz miktarda karşılayabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder